3 maj 2014

Den dära blogglistan

Fortsättning på den här skit'n.

7 saker jag vill göra i framtiden
~ Besöka pyramiderna.
~ Skriva en bok. Den behöver inte nödvändigtvis bli utgiven eller så, jag vill bara kunna känna att jag har skrivit en bok.
~ Bosätta mig i New Orleans.
~ Bli stabil eller åtminstone stabilare i mitt mående.
~ Starta upp ett katthem.
~ Spela in en porrfilm. En seriös alltså, inget man filmar hemma själv med en sketen digitalkamera (been there, done that already, haha!).
~ Fler kroppsutsmyckningar. Mååånga fler. Piercings, tatueringar, töjningar i öronen, etc.

6 saker jag är rädd för
~ Att de jag älskar ska dö eller få någon hemsk sjukdom. *Ta i trä ta i trä ta i trä!!!*
~ Skaldjur. Och då hade jag ändå en eremitkrabba när jag var 14-15... Thåström hette den. Jag lyssnade mycket på Thåström och Ebba Grön då. Hade faktiskt en råtta som hette Ebba också, hehe.
~ Fler drogskador.
~ Att Lithionit inte kommer ge någon effekt. Ska sätta in den på tisdag, då har jag trappat ner 25% av min Cymbaltados i en vecka.
~ När jag mår dåligt och är paranoid är jag rädd för typ allt - elektricitet, brandrökslukt, vissa sifferkombinationer (orkar inte förklara), folk som går i trappuppgången, när det ringer på dörren, etc.

Äh, tappade lusten, tar resten av listan imorgon, eller aldrig - we'll see.

Inga kommentarer: