11 maj 2014

Conchita in my heart

Är totalt ointresserad av schlager och Eurovision egentligen, men jag måste erkänna att jag pinade mig igenom hela finalen av Melodifestivalen när Yohio var med för några år sedan.
Och igår när vi skulle slå igång en film hemma hos mami var Eurovision på TV och jag fick syn på Conchita Wurst och var tvungen att se hela låten. Och så tog hen tydligen hem hela skit'n sen!!! Så jävla häftigt.
Men som vanligt får intelligensreserven hjärnsläpp och masspsykosen sprider sig, nu händer det, NU kommer alla kukar och fittor ramla av, vi blir könlösa hen allihop, Armageddon är här!!!

Meh asså hallå ere en kvinna eller en man öööhhh?!?!?!
...Spelar det någon roll? Live and let live.

4 kommentarer:

zelda sa...

Kände samma sak när jag skådade denna fantastiska varelse under ESC och bölade när hon höll sitt grymma "We are unstoppable"- tal riktat till Putin. Jag är typ totalt förälskad i människan.
( Dock är det ju inte en sådan angenäm upplevelse att tvingas utstå spottsalvor som "freak" och "j*vla äckel* från en person i soffan och koka av ilska under hela finalen. Höhö.)

Linda sa...

Åh, talet såg inte jag, bara låten innan vi zappade över. Det måste jag youtuba. Mitt sällskap var väl lite mildare i omdömena, men ändå jävligt tröttsamma. Snark. Men apropå Putin, HEHEHE: http://www.expressen.se/gt/nystartad-webbshop-tar-fram-putin-buttplug/

zelda sa...

Hahah, seriöst, buttplug, så jäkla guld!

Linda sa...

Haha, eller hur! Tanken på att köra Putin i arslet känns inte helt hundra, men ändå, om inte annat blir det ju en fin prydnadssak i bokhyllan?