17 april 2014

Eh ja joråsåatteh

Kallsvett och elstötar i huvudet. Eller ja, kallsvetten sitter alltså inte i huvudet. Öh. Måste ha glömt att ta medicinen, men jag har för mig att jag tog den när jag vaknade igår. Ser det framför mig i alla fall, men det kan i och för sig lika gärna ha varit iförrgår. Jaja. Dags att börja använda senillådan igen.
Det är tamejfan ingen ordning på någonting just nu. Minns inte när jag duschade sist. Håret är ett enda skatbo, jag bävar för att borsta ut det.
*Paus för rökning av delikat fimp*
Så där, nu dricker jag cider. Bara 2,25:or, jag har ingen lust att bli full, bara få den här Satans hjärnan och tillhörande kropp att lugna ner sig några hekto, så jag kan gå och lägga mig och kanske få sova sedan.
Migränanfall igår - alltså blev det inget med det inbokade psykbesöket. Jävla skit. Nu dröjer det väl flera månader innan jag kan få någon ny tid...
Masade mig ut på stan idag i alla fall. Var tvungen att posta några papper som ska vara inne hos FK senast på tisdag - ute i sista minuten som vanligt, posttömningen är väl inte som den ska nu under påsk. Pawsk. Hämtade även ut linser, för jag är inne på näst sista paret och optikern har säkert stängt nu under helgen, så där var jag åtminstone lite förutseende. Och så Apoteket och D-vitamintabletter. Satan vad mycket folk överallt, jävla påskhets. Inte fick man vara ifred i sin lilla ångestbubbla heller, jag blev... jag höll på att skriva antastad, haha, men det är inte det. Approached - vafan heter det på svenska? Whatever. Två tiggare + en unge som sålde majblommor + någon som ville packa ens kasse och bjuda på påskgodis på Konsum. Det var ju snällt, men fan, jag kände bara hur kallsvetten började sippra ner längs ryggraden och jag ville bara hemhemhem. Den första tiggaren som bad om pengar gav jag en krona i alla fall - lol, det låter som att jag tycker att jag var ytterst generös där, men det var faktiskt det enda jag hade i kontanter - men då pekade han på bankomaten han satt bredvid och tyckte att jag skulle ta ut mer åt honom. Bah jaha? Fnys.
*Rökpaus igen*
Tänk om jag skulle varit med i den där enkäten eller vafan det kallas, i lokala annonsblaskan, där de frågar folk på stan om aktuella grejer, den här veckan: "Vad vill du helst ha i ditt påskägg?" Jag skulle svarat "massor av Imovane!", undrar om de hade tryckt det? Hahaha! Jag är för jävla rolig asså.
Och så började jag av någon anledning tänka på det där avsnittet av Dr. Snuggles, när Grävlis får psykbryt och blir sjukt aggressiv och otrevlig som fan, det är det bästa avsnittet IMO. Skrattar högt bara jag tänker på det, måste nog slå igång det när jag lägger mig sedan...

Inga kommentarer: