28 mars 2014

American Horror Story: Freak Show

Ryktena om fjärde säsongen av American Horror Story var tydligen sanna - det blir cirkus-/freakshow-/karnevaltema - OH JOY!!! Här är en del fan art (vissa så snyggt gjorda att jag trodde de var officiella, vilket gjorde mig förvirrad, för regissören twittrade ju att säsongen skulle heta Freak Show och inte Circus):






De enda smolken i glädjebägaren är att
  1. det är SJU jävla månader kvar till oktober och
  2. det är tydligen sista säsongen Jessica Lange är med i.
Jaja, hur som helst - det här blir nog finemang! Förhoppningsvis bättre än Coven, det smärtar mig djupt att säga det, men den säsongen gjorde mig en aning besviken. Den började hur lovande som helst, men jag vete fan vad som hände sedan? Fast å andra sidan var ju Asylum en så grym säsong, väldigt svår att toppa. Och AHS är ändå som pizza och sex:

Inga kommentarer: